• Cum cumperi?

    Interfata magazinului online Millie, a fost gandita astfel incat sa iti ofere posibilitatea de a naviga si a rasfoi ofertele noastre intr-un mod cat se poate de prietenos. Astfel, pentru a vizualiza produsele/preturile etc nu este necesara introducerea datelor personale sau crearea unui cont. Datele cu caracter personal vor fi introduse numai in cazul unei comenzi si vor fi utilizate de catre furnizor numai in scopurile definite in sectiunea Termeni si conditii.

    Pentru a putea comanda un anumit produs trebuie sa urmezi cativa pasi simpli si anume:

    Alege produsul dorit
    Acceseaza butonul de detalii pentru a putea adauga produsul in cosul tau de cumparaturi. De asemenea in aceasta sectiune iti oferim si o descriere amanuntita a produsului respectiv, imagini etc.

    Selecteaza cantitatea dorita. Acest lucru este foarte important pentru ca produsul sa poata fi adaugat in cosul tau de cumparaturi. In cazul in care produsul nu se afla pe stoc, se va afisa un mesaj de instiintare. Pentru aceste cazuri te rugam sa ne contactezi prin intermediul casutelor de email sau telefonic, daca iti este mai comod.

    Daca doresti continuarea cumparaturilor iti oferim posibilitatea salvarii cosului de cumparaturi in vederea adaugarii si a altor articole prin simpla acesare a butonului salvare cos. De asemenea iti oferim posibilitatea eliminarii unui produs din lista de cumparaturi prin actionarea butonului sterge.

    Continutul cosului tau poate fi vizualizat in orice moment prin accesarea butonului vizualizare cos.

    Pentru finalizarea unei comenzi acceseaza butonul Trimite comanda.

    Introdu datele tale de contact pentru a iti putea trimite comanda. Poti de asemenea trimite si alte detalii sau comentarii completand sectiunea Comentariu comanda / Date facturare

    Selecteaza modul de livrare din lista derulanta (Ramburs Posta Romana, Curier Rapid sau Gratuit in Constanta). Prin accesarea butonului Trimite comanda, vom intra in posesia comenzii tale. Vei primi factura proforma ce va contine detaliile comenzii tale. Daca nu ai primit mail de confirmare a comenzii, inseamna ca nu ai efectuat operatiunile corect, sau nu ai completat corect datele de contact sau cantitatea de produse dorite.

    Dupa ce comanda ta a fost trimisa catre noi, nu mai poti reveni asupra ei. Insa ne poti suna, sau ne poti scrie, si poti face modificari. Nu este nici o problema daca vrei sa faci adaugiri sau eliminari din comanda.

    Atentie: Nici tu, nici noi, nu putem efectua modificari pentru o comanda deja expediata prin Posta sau Curier.

    Iti multumim pentru alegerea produselor noastre, si iti promitem sa va merita timpul tau :)